Este compositor, especializado en compoñer música para imaxe, falounos de cómo é o proceso, en si desde un punto de vista profesional.
A charla versou sobre cómo se adecúa a música ás distintas escenas, reflexionando sobre o papel do compositor que, ao final, traballa co director para tomar as decisións finais. Tamén se tratou o tema do procedemento de composición en si, que básicamente permite traballar sobre o guión da película ou ben sobre a montaxe da película xa rematada.
Por outra banda, debatimos sobre o propio proceso de gravación, cómo se grava cunhas orquestras e outras; cales son as mellores orquestras para gravar, canto tempo de traballo leva gravar uns minutos de música e, xa a un nivel máis distendido, sobre as condicións laborais das distintas orquestras coas que se traballa en bandas sonoras -desde a máis recoñecida, London Symphony, pasando polas orquestras españolas, pero tamén as orquestras que na actualidade gravan a maioría das bandas sonoras, as orquestras do leste de Europa-.
Por último, unha vez que está toda a banda sonora gravada, Sergio contounos cómo se inserta a mesma co resto do son dunha película: diálogous ou son ambiental.
Esta actividade forma parte do proxecto Afonso a escena!
0 comentarios:
Publicar un comentario